Rozšíření softwaru Scratch pro robotickou učební pomůcku Lego Mindstorms – Matěj PELIKÁN
Matěj PELIKÁN
Bachelor's thesis
Rozšíření softwaru Scratch pro robotickou učební pomůcku Lego Mindstorms
Scratch software extension for the Lego Mindstorms robotic learning tool
Abstract:
Cílem závěrečné práce bylo zpracovaní rozšíření online blokového programovacího prostředí Scratch pro ovládání Lego Mindstorms na úlohách z učebnice Robotika s LEGO? Mindstorms pro 2. stupeň ZŠ.Abstract:
The aim of the final thesis was to develop an extension of the online block programming environment Scratch for controlling Lego Mindstorms on tasks from the textbook Robotics with LEGO? Mindstorms for 2nd grade elementary school.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Patrik Klofáč, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PELIKÁN, Matěj. \textit{Rozšíření softwaru Scratch pro robotickou učební pomůcku Lego Mindstorms}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/0t7ka5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PELIKÁN, Matěj. Rozšíření softwaru Scratch pro robotickou učební pomůcku Lego Mindstorms. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Degree in specific subject teaching at lower secondary schools / Ms-ITs-SZs
Theses on a related topic
-
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Kamila SIKOROVÁ -
Transformace vybraných úloh z učebnice lego robotiky do lego spike prime
Michal VYLETA -
Metodické materiály pro výuku robotiky s využitím Lego Mindstorms
Antonín VLACH -
Využití Pythonu při programování Lego Mindstorms EV3
Andrej PSOTA -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky s využitím LEGO Mindstorms Robot Inventor
Dominik FROLÍK -
Využití LEGO Mindstorms pro výuku algoritmizace a programován
Noe ŠVANDA -
Softwarové a online programovací prostředí Lego Mindstorms
Jakub BRABEC -
Využití robotické stavebnice LEGO Mindstorms na základních školách
Miroslav RŮŽEK
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Bulánová, L.
16/4/2024