Bc. Viliam Korbel

Bakalářská práce

Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt

Game design document as a tool and a media artefact
Anotace:
Cílem této práce je historické zmapování fenoménu game design dokumentu (GDD) v kontextu technologického vývoje herního průmyslu. Toto zkoumání je zaměřeno na problémovou otázku efektivity a inovativnosti GDD ve vývoji her a snahu ukázat možnosti využití pravidel produktového managementu při tvorbě herního designu se silným důrazem na modularitu jednotlivých herních prvků. Důležitým aspektem práce …více
Abstract:
This thesis aims to historically map the phenomenon of the game design document (GDD) within the context of technological advancements in the game industry. The research focuses on the problematic issue of the effectiveness and innovativeness of GDDs in game development and endeavors to demonstrate the possibility of utilizing product management principles in the creation of game design with a strong …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Adam Franc, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií