Bc. Tomáš Barták

Master's thesis

Nové agresivní formy marketingu a jejich právní limity

New Forms of Aggressive Marketing and their Legal Limits
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem významným pro hospodářskou soutěž a to novými agresivními formami marketingu a jejich právními limity. V první části jsou definovány a popsány pojmy marketing a reklama, jenž představují základní oblasti celé práce. Druhou kapitolu tvoří charakteristika stěžejních právních předpisů upravujících tyto oblasti. Hlavní část práce přináší popis konkrétních nových forem …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on topic important for economic competition - new aggressive forms of marketing and their legal limits. The first chapter defines and describes the concepts of marketing and advertising, which are the main areas of the thesis. The second chapter consists of characteristics of fundamental legal enactments regulating these areas, while the main body of the thesis provides …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 1. 2016
  • Supervisor: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Josef Šilhán, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakulta