Nové agresivní formy marketingu a jejich právní limity – Bc. Tomáš Barták
Bc. Tomáš Barták
Master's thesis
Nové agresivní formy marketingu a jejich právní limity
New Forms of Aggressive Marketing and their Legal Limits
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem významným pro hospodářskou soutěž a to novými agresivními formami marketingu a jejich právními limity. V první části jsou definovány a popsány pojmy marketing a reklama, jenž představují základní oblasti celé práce. Druhou kapitolu tvoří charakteristika stěžejních právních předpisů upravujících tyto oblasti. Hlavní část práce přináší popis konkrétních nových forem …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on topic important for economic competition - new aggressive forms of marketing and their legal limits. The first chapter defines and describes the concepts of marketing and advertising, which are the main areas of the thesis. The second chapter consists of characteristics of fundamental legal enactments regulating these areas, while the main body of the thesis provides …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gxvho/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2016
- Supervisor: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Josef Šilhán, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / field:
Law and Legal Science / Law
Theses on a related topic
-
Nekalé obchodní praktiky v oblasti finančních služeb
Jakub Kotas -
Nekalé obchodní praktiky zaměřené na zdravotní stav spotřebitelů v judikatuře SDEU a českých vrcholných soudů
Šárka Steinbachová -
Nekalé obchodní praktiky v rozhodovací praxi německých soudů
Petr Sedláček -
Ochrana spotřebitele – nekalé obchodní praktiky v e-shopech
Hana Zíková -
Nekalé obchodní praktiky v právu EU
Arnold Heinzel -
Nekalé obchodní praktiky uplatňované vůči spotřebitelům
Lucie Motlová -
Regulace reklamy a nekalé obchodní praktiky v právních profesích
Karolína Ondrišová -
Novelizované praktiky podle černé listiny nekalých obchodních praktik
Jiří Villner