Bc. Jana Walterová

Diplomová práce

Model zákaznické segmentace vybrané organizace

Customer segmentation model of the selected organisation
Anotace:
Diplomová práce vysvětluje význam segmentace při získávání zákazníků v B2B prostředí. Popisuje odlišnost chování subjektů na jednotlivých trzích. Zabývá se hodnotvorným procesem jako aktivitou pro řízení vztahů se zákazníky. Odkrývá postup kvalitního utváření cílových skupin v návaznosti na analýzu prostředí firmy, nalezení efektivního zdroje informací, analýzu produktu a respektování přání, potřeb …více
Abstract:
This thesis explains the importance of segmentation in attracting customers to a business to business environment. It describes the difference in behavior of subjects in individual markets. It deals with the process as a value activity for customer relationships in management. It reveals the process of quality formation of target groups in relation to the analysis of the business environment, finding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní