Analýza recepce poezie na základní škole s využitím metody sémantického diferenciálu – Bc. Hana SYPTÁKOVÁ
Bc. Hana SYPTÁKOVÁ
Master's thesis
Analýza recepce poezie na základní škole s využitím metody sémantického diferenciálu
Analysis of the reception of poetry in elementary school using the semantic differential method
Anotácia:
Analýza recepce poezie žáků 2. stupně ZŠ prostřednictvím vybraných básnických textů z různých historických období s využitím psychosémantické metody sémantického diferenciálu. Práce se zaměřuje na vnímání a hodnocení poezie žáky základní školy.Abstract:
Analysis of the reception of poetry pupils second elementary school through selected poetic texts from different historical periods using the semantic differential method. The work focuses on the perception and evaluation of elementary school pupils of poetry.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012
Zverejniť od: 22. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SYPTÁKOVÁ, Hana. \textit{Analýza recepce poezie na základní škole s využitím metody sémantického diferenciálu} Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/0u4sow/. [cit. 2024-04-20].
Jak správně citovat práci
SYPTÁKOVÁ, Hana. Analýza recepce poezie na základní škole s využitím metody sémantického diferenciálu. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Higher Secondary School / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Klíčová témata vybraných čítankových textů a jejich interpretace pomocí metody Filozofie pro děti
Václava MEDALOVÁ HŮDOVÁ -
Interpretace literatury u žáků středních škol
Julie Šedivá -
Recepce básnické symboliky ve tvorbě Jana Skácela žáky základní školy
Karolína OLEJÁKOVÁ -
Poezie Petra Motýla a kontext české poezie konce. XX. a počátku XXI. století
Vasilios CHALEPLIS -
Poezie v mezní situaci: česká poezie z koncentračních táborů, komunistických pracovních táborů a totalitních vězení
Petra Čáslavová -
Škola poezie
Lada Svobodová -
Hledání divadla poezie v současné době
Sára Brychnačová -
Definice a konstituenty poezie podle Romana Jakobsona
Daniel Kašpar
Názov
Vložil
Vložené
Práva