Analýza recepce poezie na základní škole s využitím metody sémantického diferenciálu – Bc. Hana SYPTÁKOVÁ
Bc. Hana SYPTÁKOVÁ
Diplomová práce
Analýza recepce poezie na základní škole s využitím metody sémantického diferenciálu
Analysis of the reception of poetry in elementary school using the semantic differential method
Anotace:
Analýza recepce poezie žáků 2. stupně ZŠ prostřednictvím vybraných básnických textů z různých historických období s využitím psychosémantické metody sémantického diferenciálu. Práce se zaměřuje na vnímání a hodnocení poezie žáky základní školy.Abstract:
Analysis of the reception of poetry pupils second elementary school through selected poetic texts from different historical periods using the semantic differential method. The work focuses on the perception and evaluation of elementary school pupils of poetry.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012
Zveřejnit od: 22. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SYPTÁKOVÁ, Hana. \textit{Analýza recepce poezie na základní škole s využitím metody sémantického diferenciálu}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/0u4sow/.
Jak správně citovat práci
SYPTÁKOVÁ, Hana. Analýza recepce poezie na základní škole s využitím metody sémantického diferenciálu. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Klíčová témata vybraných čítankových textů a jejich interpretace pomocí metody Filozofie pro děti
Václava MEDALOVÁ HŮDOVÁ -
Interpretace literatury u žáků středních škol
Julie Šedivá -
Recepce básnické symboliky ve tvorbě Jana Skácela žáky základní školy
Karolína OLEJÁKOVÁ -
Vliv arabské poezie na tvorbu F. G. Lorky a ohlasy jeho díla v moderní arabské poezii
Olga Semenova -
Poezie Petra Motýla a kontext české poezie konce. XX. a počátku XXI. století
Vasilios CHALEPLIS -
Výzkum čtení poezie na střední škole
Eva Podsedníková -
Hledání divadla poezie v současné době
Sára Brychnačová -
Definice a konstituenty poezie podle Romana Jakobsona
Daniel Kašpar
Název
Vložil
Vloženo
Práva