Příběh v obraze jako možnost (sebe)poznání – Kateřina GRIMOVÁ
Kateřina GRIMOVÁ
Bakalářská práce
Příběh v obraze jako možnost (sebe)poznání
Story in Pictures As The Possibility of Self-knowledge
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o procesu sebepoznání prostřednictvím příběhu v obraze. Práce je primárně rozdělena na dvě části ? na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vzájemné vztahy mezi tvorbou, narativem, interpretací výtvarného výrazu a (sebe)poznáním. V úvodu této práce seznamuji čtenáře se svými úmysly a na povrch vynáším otázku, na kterou bych ráda v rámci této práce …víceAbstract:
This thesis deals with the process of self-recognition through the story in a painting. This piece of work is divided into two parts ? the theoretical nad the practical part. The theoretical part is aimed on the mutual relations between output, narrative, interpretation of art expression and (self)recognition. In the introduction of this work I acquaint the reader with my intentions and I lay the question …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2011
Zveřejnit od: 14. 7. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Komzáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRIMOVÁ, Kateřina. Příběh v obraze jako možnost (sebe)poznání. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 07. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 7. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Vizuální kultura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Příběhy skryté v obrazech - interpretace výtvarné tvorby autorky s autismem
Kamila Mourtadaová -
Československé ženy v exilu v USA a v Kanadě v druhé polovině 20. století
Jitka KRÁLOVÁ -
Příběh v obraze jako možnost (sebe) poznávání - vytvoření vizuálního příběhu a jeho písemná reflexe
Ivana HALLEROVÁ -
Artefiletika - prožitek, zážitek, hra u dětí s specifickými poruchami chování
Vendula KUCHAŘOVÁ -
Artefiletika jako seberozvojová volnočasová aktivita
Lucie Nebeská -
Artefiletika ve výtvarných aktivitách volného času
Anna Bačíková -
Artefiletika pro předškoláky ve vzdělávacím obsahu ŠVP
Šárka TRPÁKOVÁ -
Artefiletika se skupinou seniorů
Zuzana ŠPONAROVÁ