Ioneskova Plešatá zpěvačka v Komorní scéně Aréna v Ostravě – Lenka SKŘEČKOVÁ
Lenka SKŘEČKOVÁ
Bachelor's thesis
Ioneskova Plešatá zpěvačka v Komorní scéně Aréna v Ostravě
The Bald Prima Donna by Eugene Ionesco in Komorní scéna Aréna in Ostrava
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na inscenaci Plešatá zpěvačka v Komorní scéně Aréna z roku 2012. Seznamuje diváka jak s prvky absurdního dramatu, tak s postavou dramatika Eugena Ioneska a jeho přístupem k absurdnímu dramatu, který je dokazován na rozboru původní dramatické předlohy Plešatá zpěvačka. Cílem mé bakalářské práce bylo dokázat žánrový posun Plešaté zpěvačky KSA, kdy se pod režijní koncepcí …moreAbstract:
This bachelor´s work is focused on a production of The Bald Prima Donna in Komorní scéna Aréna from 2012. In the production the elements of absurd theatre are represented. Furthermore the production gets to know the audience with the character of playwright Eugene Ionesco and his approach to the Theatre of Absurd which was proved in the analyse of his original dramatic artwork The Bald Prima Donna …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Accessible from:: 15. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Tatjana Lazorčáková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKŘEČKOVÁ, Lenka. Ioneskova Plešatá zpěvačka v Komorní scéně Aréna v Ostravě. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
The History and Theory of Drama and Film / History and Theory of Drama and Film
Theses on a related topic
-
Financování a hospodaření příspěvkové organizace Komorní scéna Aréna
Martina Hawlasková -
Vývoj ostravského divadelního souboru Komorní scéna Aréna pohledem muzeologa
Michael Kolář -
Ivan Krejčí v Komorní scéně Aréna
Klára Kohutová -
Specifika řízení lidských zdrojů na příkladu Komorní scény Aréna a autorského divadla Studio Ypsilon
Andrea Čerbačeská -
Inscenace textů českých autorů v repertoáru Komorní scény Aréna Ostrava od jejího vzniku do současnosti
Zuzana BOHUŠOVÁ -
Gogolovi Hráči: Analýza a komparace inscenací Divadla v Dlouhé a Komorní scény Aréna
Tereza HARMATOVÁ -
Dvakrát Ostrava, dvakrát Čechovuv Racek: Analýza a komparace inscenací Národního divadla moravskoslezského a Komorní scény Aréna
Jan Plíhal -
Komparace českého a francouzského absurdního dramatu na základě tvorby Václava Havla, Samuela Becketta a Eugéna Ionesca
Simona VAVERKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights