Consumers' trends in online shopping – Bc. Kristina Shcherbakova
Bc. Kristina Shcherbakova
Master's thesis
Consumers' trends in online shopping
Consumers' trends in online shopping
Anotácia:
Trendy se neustále mění. V posledních letech je jedním z nejpopulárnějších trendů online nakupování. Rychlý rozvoj internetu má silný dopad na způsob, jakým lidé preferují nákup zboží. Stále více a více lidí si vybralo online nakupování místo tradičních obchodů. Tato studie poskytuje koncepci on-line nakupování studentů v Praze a jeho trendů, pochopení ovlivňujících faktorů a důvodů, které ovlivňují …viacAbstract:
The trends are always changing. Last few years one of the most popular trends is online shopping. The rapid development of the internet has strongly impact on the way how people prefer to buy goods. More and more people chose online shopping instead of traditional stores. This study provides conception of the online shopping of students in Prague and its trends, the understanding of influencing factors …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/si73j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
- Vedúci: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Consumer's attitudes to herbal products in Ukraine
Yevhen Kutsenko -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Dipankumar Patel -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo