Aneta DRESLEROVÁ

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace extrémního běžeckého závodu LH24

Marketing Communication Analysis of the LH24 Extreme Running Race
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace extrémního běžeckého závodu 24 hodin na Lysé hoře alias LH24. Cílem práce bylo navrhnout vhodná řešení a kroky k zefektivnění marketingové komunikace zejména ve vztahu k oslovení potenciálních účastníků.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication analysis of the 24 hodin na Lysé hoře extreme running race alias LH24. The aim of the thesis was to propose appropriate solutions and steps to streamline marketing communication processes especially towards potential participants.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2022
  • Vedúci: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DRESLEROVÁ, Aneta. Analýza marketingové komunikace extrémního běžeckého závodu LH24. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta