Vliv diferenciace třídy v hodinách matematiky na školní výkon – Bc. Jan DVOŘÁK
Bc. Jan DVOŘÁK
Master's thesis
Vliv diferenciace třídy v hodinách matematiky na školní výkon
The effect of classroom differentiation in mathematics lessons on student performance
Abstract:
V diplomové práci sledujeme žáky 9. ročníku, kteří jsou v hodinách matematiky rozděleni do homogenních a heterogenních skupin podle jejich výkonnosti. Teoretická část práce se zaměřuje na aktuální situaci v českém školství v kontextu diferenciace a představuje relevantní výzkumy zabývající se touto problematikou. Praktickou část tvoří případová studie, která sleduje 49 žáků během školního roku 2022 …moreAbstract:
In the thesis, we observe students in the 9th grade who are divided into homogeneous and heterogeneous groups based on their performance in mathematics classes. The theoretical part of the work focuses on the current situation in the Czech education system in the context of differentiation and presents relevant research dealing with this issue. The practical part consists of a case study that follows …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Magdalena Krátká, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁK, Jan. \textit{Vliv diferenciace třídy v hodinách matematiky na školní výkon}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Science. 2024. Available from: https://theses.cz/id/0ucfag/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DVOŘÁK, Jan. Vliv diferenciace třídy v hodinách matematiky na školní výkon. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Physics / FY MA ZŠ K
Theses on a related topic
-
Analýza chyb při přípravě na přijímací zkoušku z matematiky - případová studie
Kamila ŠPENDLÍKOVÁ -
Výuka matematiky v Německu. Případová studie výuky stochastiky na německém gymnáziu.
Jan Fiala -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ -
Vizuální pomůcky k úlohám z matematiky pro žáky 7. ročníku základní školy se specifickými poruchami učení
Anna Hriadelová -
Řešení slovních úloh rovnicového charakteru pomocí grafického znázornění – případová studie
Jitka Šlajsová -
Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)
Kateřina Jirků -
Případové studie při statistické analýze malých vzorků
Silvia Pechová -
Substituční integrační metoda. Frekventované chyby studentů při řešení příkladů z integrálního počtu funkcí jedné reálné proměnné. Případová studie.
Iveta Čambalová