Vliv diferenciace třídy v hodinách matematiky na školní výkon – Bc. Jan DVOŘÁK
Bc. Jan DVOŘÁK
Master's thesis
Vliv diferenciace třídy v hodinách matematiky na školní výkon
The effect of classroom differentiation in mathematics lessons on student performance
Anotácia:
V diplomové práci sledujeme žáky 9. ročníku, kteří jsou v hodinách matematiky rozděleni do homogenních a heterogenních skupin podle jejich výkonnosti. Teoretická část práce se zaměřuje na aktuální situaci v českém školství v kontextu diferenciace a představuje relevantní výzkumy zabývající se touto problematikou. Praktickou část tvoří případová studie, která sleduje 49 žáků během školního roku 2022 …viacAbstract:
In the thesis, we observe students in the 9th grade who are divided into homogeneous and heterogeneous groups based on their performance in mathematics classes. The theoretical part of the work focuses on the current situation in the Czech education system in the context of differentiation and presents relevant research dealing with this issue. The practical part consists of a case study that follows …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Magdalena Krátká, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁK, Jan. \textit{Vliv diferenciace třídy v hodinách matematiky na školní výkon}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Science. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/0ucfag/.
Jak správně citovat práci
DVOŘÁK, Jan. Vliv diferenciace třídy v hodinách matematiky na školní výkon. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Physics / FY MA ZŠ K
Práce na příbuzné téma
-
Analýza chyb při přípravě na přijímací zkoušku z matematiky - případová studie
Kamila ŠPENDLÍKOVÁ -
Výuka matematiky v Německu. Případová studie výuky stochastiky na německém gymnáziu.
Jan Fiala -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ -
Vizuální pomůcky k úlohám z matematiky pro žáky 7. ročníku základní školy se specifickými poruchami učení
Anna Hriadelová -
Řešení slovních úloh rovnicového charakteru pomocí grafického znázornění – případová studie
Jitka Šlajsová -
Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)
Kateřina Jirků -
Případové studie při statistické analýze malých vzorků
Silvia Pechová -
Substituční integrační metoda. Frekventované chyby studentů při řešení příkladů z integrálního počtu funkcí jedné reálné proměnné. Případová studie.
Iveta Čambalová