Vztah mezi učitelem a dítětem v mateřské škole – Lenka DUDKOVÁ
Lenka DUDKOVÁ
Bakalářská práce
Vztah mezi učitelem a dítětem v mateřské škole
Relationship between a teacher and a child in a nursery school
Anotace:
V teoretické části jsou popsány aspekty ovlivňující vztah učitele a dítěte v mateřské škole. Mezi těmito aspekty jsou uvedena specifika předškolního vzdělávání, potřeby dítěte, osobnost dítěte, osobnost učitele a vliv rodičů na kvalitu vztahu. Mezi specifika předškolního vzdělávání jsou řazeny zejména individuální potřeby a zvláštnosti dětí a specifika vzdělávání dětí předškolního věku. Potřeby dítěte …víceAbstract:
The theoretical part describes the aspects affecting the relationship between a teacher and a child in a nursery school. Among this aspects, there are mentioned the specifics of the pre-school education, the child's needs, the personality of a child, the personality of a teacher and the parents' influence upon the relationship. Among the specifics of the pre-school education, above all there are classified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Dana Moravcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUDKOVÁ, Lenka. Vztah mezi učitelem a dítětem v mateřské škole. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 03. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah učitelů ZŠ a SŠ k hudbě a hudební výchově
Ivana Procházková -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Gabriela Mezníková -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Výtvarné činnosti jako cesta k prosociální výchově dětí ve volnočasových aktivitách.
Jaromíra BAČÁKOVÁ -
Aplikace výtvarné činnosti v práci s literaturou pro děti s přesahem do prosociální výchovy
Pavlína SRPOVÁ