Lenka DUDKOVÁ
Bachelor's thesis
Vztah mezi učitelem a dítětem v mateřské škole
Relationship between a teacher and a child in a nursery school
Abstract:
V teoretické části jsou popsány aspekty ovlivňující vztah učitele a dítěte v mateřské škole. Mezi těmito aspekty jsou uvedena specifika předškolního vzdělávání, potřeby dítěte, osobnost dítěte, osobnost učitele a vliv rodičů na kvalitu vztahu. Mezi specifika předškolního vzdělávání jsou řazeny zejména individuální potřeby a zvláštnosti dětí a specifika vzdělávání dětí předškolního věku. Potřeby dítěte …moreAbstract:
The theoretical part describes the aspects affecting the relationship between a teacher and a child in a nursery school. Among this aspects, there are mentioned the specifics of the pre-school education, the child's needs, the personality of a child, the personality of a teacher and the parents' influence upon the relationship. Among the specifics of the pre-school education, above all there are classified …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2011
- Supervisor: PhDr. Dana Moravcová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DUDKOVÁ, Lenka. Vztah mezi učitelem a dítětem v mateřské škole. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 03. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Theses on a related topic
-
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah učitelů ZŠ a SŠ k hudbě a hudební výchově
Ivana Procházková -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Gabriela Mezníková -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Cesta k partnerství - optimální vztah mezi učitelem a žákem (Případová studie)
František Koudela -
Výtvarné činnosti jako cesta k prosociální výchově dětí ve volnočasových aktivitách.
Jaromíra BAČÁKOVÁ