Jan Štědrý
Bakalářská práce
Chyby v rozhodování manažerů
Managerial Biases
Anotace:
Hlavní cíl práce je identifikace příčin komunikačních chyb a jejich zhodnocení v oblasti personálního řízení ve vybrané korporaci. Rozhodnutí manažera bývá často finální a má své výsledky/následky. U rozhodnutí vždycky existuje riziko, že je chybné. Proto je nejdůležitějším bodem této práce správná identifikace chyb. Nejčastější druh chyby, který u manažerů vzniká, jsou chyby komunikační. Pro zjištění …víceAbstract:
Main goal of the work is to identify root causes of communication faults and their evaluation in HR field in a chosen corporate company. The manager’s decision uses to be very often final and has its results or consequences. There is always a risk of failure when decisions are made. Therefore, the main focus of this work is on the right identification of the mistakes. Most frequent mistake made by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Decision making fotbalového rozhodčího
Zdeněk Nahodil -
Psychology of decision making: Effect of learning, end-effect, cheap talk, and other variables influencing decision making in the Prisoner’s Dilemma game
Štěpán Veselý -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
An Analysis of the Influence of the Macroeconomic Environment on Managerial Decision-Making in Practice
Jakub Tejkl -
Behavioral Biases in Macroeconomics and Macroeconomic Decision-Making
Clara Panse -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Sentiment Analysis and its Application in Managerial Decision Making
Miloš Švaňa -
Utilization of Predictive Data Analytics in Enhanced Oil Recovery Optimization and Decision Making
Mohammed Al-Mulla
Název
Vložil
Vloženo
Práva