Edita Kobolková

Master's thesis

Role prémiové značky v produktovém portfoliu vybrané tabákové společnosti

The Role of the Premium Brand Marlboro in the Product Portfolio of the Company Philip Morris ČR a.s.
Abstract:
Trh tabákových výrobků představuje velmi specifickou oblast trhu rychloobrátkového zboží. Marketingové aktivity jsou zákonem přísně limitovány a správné rozložení komunikačních nástrojů je někdy obtížné. A to i vzhledem k tomu, že v případě tabákových výrobků hovoříme o téměř naprosto totožném produktu, který je společný pro všechny značky cigaret. Diplomová práce se zabývá rolí prémiové značky Marlboro …more
Abstract:
The market of tobacco products presents a very specific area of fast moving consumer goods. Marketing activities are strictly limited by law and the correct establishment of communication tools is sometimes considerably difficult. In addition to the above, in the case of the tobacco industry, we are talking about almost the same product for every particular cigarette brand. My diploma thesis deals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 2. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2010
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Boris Štepanovič

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19792

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management