Bc. Kristýna PAVLÍNOVÁ

Diplomová práce

Vztahový marketing ve vybrané ordinaci praktického lékaře

Relationship marketing in a selected general practitioner's office
Anotace:
Úvod do problematiky: Vztahový marketing označuje proces budování dlouhodobých, vzájemně výhodných vztahů se zákazníkem. Spokojený klient pak představuje pravidelný zisk a je ochotný produkt či službu doporučit. V ordinaci praktického lékaře lze strategie vztahového marketingu využít k vybudování pevnějších vazeb s pacienty, zlepšit a udržovat jejich spokojenost, a tím i ochotu doporučit danou ordinaci …více
Abstract:
Introduction: Relationship marketing refers to the process of building long-term, mutually beneficial relationships with customers. A satisfied client then represents a regular profit and is willing to recommend the product or service. In a general practitioner's office, relationship marketing strategies can be used to build stronger bonds with patients, improve and maintain their satisfaction and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAVLÍNOVÁ, Kristýna. Vztahový marketing ve vybrané ordinaci praktického lékaře. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta zdravotnických studií

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta zdravotnických studií