Bc. Kristýna PAVLÍNOVÁ

Master's thesis

Vztahový marketing ve vybrané ordinaci praktického lékaře

Relationship marketing in a selected general practitioner's office
Abstract:
Úvod do problematiky: Vztahový marketing označuje proces budování dlouhodobých, vzájemně výhodných vztahů se zákazníkem. Spokojený klient pak představuje pravidelný zisk a je ochotný produkt či službu doporučit. V ordinaci praktického lékaře lze strategie vztahového marketingu využít k vybudování pevnějších vazeb s pacienty, zlepšit a udržovat jejich spokojenost, a tím i ochotu doporučit danou ordinaci …more
Abstract:
Introduction: Relationship marketing refers to the process of building long-term, mutually beneficial relationships with customers. A satisfied client then represents a regular profit and is willing to recommend the product or service. In a general practitioner's office, relationship marketing strategies can be used to build stronger bonds with patients, improve and maintain their satisfaction and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PAVLÍNOVÁ, Kristýna. Vztahový marketing ve vybrané ordinaci praktického lékaře. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta zdravotnických studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta zdravotnických studií