Analýza lázeňského cestovního ruchu - návrh wellness centra v Písku – Bc. Jiřina JAREŠOVÁ
Bc. Jiřina JAREŠOVÁ
Diplomová práce
Analýza lázeňského cestovního ruchu - návrh wellness centra v Písku
Analysis of spa tourism {--} suggestion wellness centre in Písek
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce bylo provedení analýzy lázeňského cestovního ruchu na Písecku, zhodnocení produktového portfolia a zpracování návrhu wellness centra. Hlavní hypotéza se potvrdila, ve městě Písku byla shledána nedostatečná nabídka lázeňského cestovního ruchu a wellness. Podle uskutečněné situační analýzy města Písku je zjevné, že toto území má co nabídnout a že jsou zde i vhodná místa …víceAbstract:
The main objective of thesis was, however, an analysis of spa tourism in Písek area, product portfolio assessment and treatment design wellness center. The main hypothesis is confirmed in the town of Pisek, we found a lack of supply of spa tourism and wellness. According to the situation analysis carried out by the town of Pisek is obvious that the territory has a lot to offer and there are also suitable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Zveřejnit od: 29. 4. 2009
Identifikátor:
11803
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Vladimír Dvořák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAREŠOVÁ, Jiřina. \textit{Analýza lázeňského cestovního ruchu - návrh wellness centra v Písku}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/0v5to2/.
Jak správně citovat práci
JAREŠOVÁ, Jiřina. Analýza lázeňského cestovního ruchu - návrh wellness centra v Písku. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie lázeňství v nových podmínkách
Petra LISCOVÁ -
Marketingová strategie Lázní Teplice
Nicol RANDÁČKOVÁ -
Komunikační strategie hotelu
Kateřina Novotná -
Marketingová strategie společnosti Lázně Poděbrady, a. s.
Pavla VEJTRUBOVÁ -
Marketingová strategie Lázní Poděbrady
Adéla Přibylová -
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Michala Voldřichová -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec
Název
Vložil
Vloženo
Práva