Strategické plánování v oblasti sociálních služeb – Zina FILIP DADLÍKOVÁ, DiS.
Zina FILIP DADLÍKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Strategické plánování v oblasti sociálních služeb
Strategic planning in the field of social services
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na strategické plánování v organizacích sociálních služeb, které mají seniory jako svoji cílovou skupinu. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se zabývá podstatou plánování v organizacích i úskalím současných problémů ve službách. Jsou popsány základní pojmy plánování, vymezení cílů organizací i stanovení strategií. Teoretická část …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on strategic planning in social service organizations that have seniors as their target group. The diploma thesis is divided into a theoretical and an empirical part. The theoretical part deals with the essence of planning in organizations and the pitfalls of current problems in services. The basic concepts of planning, defining organizational goals and setting strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Věra Malík Holasová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FILIP DADLÍKOVÁ, Zina. Strategické plánování v oblasti sociálních služeb. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studiíOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální práce / Rozvoj a řízení v sociální práci
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení hospodaření vybrané neziskové organizace
Prudká Prudká -
Strategický management neziskové organizace se zaměřením na fundraising
Marie STANKIEVICZOVÁ -
Předvolební prezidentské debaty v ČR: specifika a strategie řízení rozhovoru moderátorů s prezidentskými kandidáty
Petra HANUSOVÁ -
Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu
Monika Dušáková -
Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku
Martina Návratová -
Marketingové strategie vytvářející bariéru overturismu
Veronika Fraňková -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Strategie rozvoje území na příkladu Dobrovolného svazku obcí Policko
Ondřej Krejčí