Vývoj sektoru služeb ve vybrané lokalitě v létech 2018-2021 – Bc. Lolita Zaliznaya
Bc. Lolita Zaliznaya
Bachelor's thesis
Vývoj sektoru služeb ve vybrané lokalitě v létech 2018-2021
Development of the service sector in the selected location in 2018 - 2021
Abstract:
Daná práce je věnována terciárnímu sektoru ekonomiky. Vzhledem k rozsáhlosti zkoumané problematiky je pozornost věnována sektoru cestovního ruchu a Karlovarskému kraji. Důvodem zvolení daného sektoru je jeho nezastupitelná role v životě kraje a nedávné rozsáhlé změny v destinačním marketingu regionu. Během zvolené historické periody došlo k významným událostem, které ovlivnily dění nejen v České republice …moreAbstract:
This thesis is dedicated to the tertiary sector of the economy. Due to the extensiveness of the investigated issue, attention is paid to the tourism sector and the Karlovy Vary Region. The reason for choosing the given sector is its irreplaceable role in the life of the region and the recent extensive changes in the region's destination marketing. During the selected historical period, significant …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/l6x1a/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2023
- Supervisor: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Generační marketing sdílené ekonomiky v oblasti služeb
Eliška Nezkusilová