Zuding Qi

Diplomová práce

Is business strategy of DJI effective in Germany?

Je obchodní strategie společnosti DJI v Německu účinná?
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je posouzení účinnosti obchodní strategie DJI na německém trhu a navrhnout, jak ji zlepšit. Tento dokument identifikoval výhodné makro prostředí a obrovský tržní potenciál dronového sektoru v Německu. Provedl jsem výzkum s cílem pochopit, zda DJI provozuje efektivní obchodní model. Zjistil jsem, že potřeby různých skupin zákazníků uspokojuje široký sortiment produktů …více
Abstract:
The core objective of this paper is to identify the effectiveness of DJI’s business strategy in German market and how to improve it. This paper identified an advantageous macro environment and a huge market potential of the drone sector in Germany. And, a research was conducted to understand whether DJI operates an effective business model. Meanwhile, this paper identified that the need from different …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2021
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81923

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities