Pavel Kunčík

Diplomová práce

Budoucí vývoj automobilky Volvo se zaměřením na novou strategii značky

Future development of Volvo car manufacturer with focus on new brand strategy
Anotace:
Cílem této diplomové práce je souhrnně definovat a analyzovat novou podnikovou strategii automobilky Volvo s ohledem na její růstové ambice a komplexně tak nastínit její budoucí vývoj na automobilovém trhu. V rámci tohoto cíle jsem se primárně zaměřil na několik zásadních oblastí současného směřování automobilky, které jsou v posledních několika málo letech pro Volvo stěžejní.
Abstract:
The aim of this thesis is to collectively define and analyze new business Volvo car strategy with regard to its growth ambitions and therefore comprehensively outline its future development of the automotive industry. Under this objective, I have primarily focused on several key areas of automaker's current direction, which were crucial for Volvo in the last few years.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2013
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Radek Čajka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38519