Martina ČVANČAROVÁ

Diplomová práce

Rizika poruch čtení a psaní u dětí v počátečních ročnících ZŠ

Risks of troubles of reading and writing by childrens in early forms elementary school
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem porovnávala pomocí dvou zvolených testů vztah mezi školní zralostí a riziky poruch učení. Zajímalo mě, zda lze pomocí Testu rizika poruch čtení a psaní vytipovat žáky, kteří mají v raném školním věku zhoršený prospěch nebo některou ze specifických poruch učení.
Abstract:
In Mine thesis I used comparison between the chosen test and thein relation between school maturity and risk of learning disorder. My interes was, if can help the test for risk for learning disorder reading and writting for forecasted pupils who have deterioration of grades in esrly school age or any other specific learning disorder.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 4. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Šikulová Renata
  • Oponent: PhDr. Iva Wedlichová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta
http://arl.ujep.cz/

Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program:
Učitelství pro základní školy