Ing. Aleš Havránek

Master's thesis

Spolupráce subjektů hodnotové sítě při zvyšování hodnoty pro zákazníky

Increasing of customer value and enhancement of customer relationship based on cooperation of the value network's subjects
Abstract:
Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu hodnota pro zákazníka a jejích jednotlivých složek, včetně specifikace nejdůležitějších atributů, které umožňují hodnotu pro zákazníka zvýšit a vytvořit konkurenční výhodu podniku. Dále je věnována pozornost objasnění pojmu hodnotová síť, v jejímž rámci je třeba hodnotu pro zákazníka vytvářet na základě spolupráce všech subjektů. Praktická část se …more
Abstract:
Theoretical part of the work is focused on the definition of customer value and its dimensions, including the specification the most important aspects enabling increase customer value and create competitive andvantage. Futher, the attention is given to explain the concept of value network within which customer value must be created on the base of cooperation of all value network´s subjects. Practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2012
  • Supervisor: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Havránek, Aleš. Spolupráce subjektů hodnotové sítě při zvyšování hodnoty pro zákazníky. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická