Ing. Martin Kasík
Bachelor's thesis
Podpora prodeje a spotřebitelské soutěže
Sales promotion and the Consumer contests
Abstract:
Tato práce je zaměřena na podporu prodeje a spotřebitelské soutěže, konkrétně na rozdílné firmy, kde komparuji jejich nástroje podpory prodeje a spotřebitelských soutěží. V teoretické části jsem se pokusil vybrané nástroje charakterizovat. Aplikační část je věnována zjištění nástrojů podpory prodeje a spotřebitelských soutěží firmy Amond, spol. s.r.o. a sekundární firmy Teta drogerie.Abstract:
This work is aimed at promoting competition and consumer sales, particulary at different companies, which compare their instruments of sales promotion and consumer contests. In the theoretical part I have tried to characterize the selected instrument. The aplication section is devoted to finding an instrument for promoting competition and consumer sales company Amond and secondary drugstore company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lq8lt/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Klička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Předváděcí akce a ochrana zvláště ohrožených skupin spotřebitelů
Barbora Sobotková -
GASTRONOMICKÉ AKCE – PODPORA PRODEJE VE VYBRANÉ FIRMĚ
Lucie Blažková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje při zavedení novinky výroby na trh
Dominika Schmidtová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Martin Fišera -
Podpora prodeje odborných časopisů
Tomáš Konštant -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Martin Kot -
Podpora prodeje vybraného produktu a její vyhodnocení
Dominika Hejlíková