Ing. Martin Kasík

Bachelor's thesis

Podpora prodeje a spotřebitelské soutěže

Sales promotion and the Consumer contests
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na podporu prodeje a spotřebitelské soutěže, konkrétně na rozdílné firmy, kde komparuji jejich nástroje podpory prodeje a spotřebitelských soutěží. V teoretické části jsem se pokusil vybrané nástroje charakterizovat. Aplikační část je věnována zjištění nástrojů podpory prodeje a spotřebitelských soutěží firmy Amond, spol. s.r.o. a sekundární firmy Teta drogerie.
Abstract:
This work is aimed at promoting competition and consumer sales, particulary at different companies, which compare their instruments of sales promotion and consumer contests. In the theoretical part I have tried to characterize the selected instrument. The aplication section is devoted to finding an instrument for promoting competition and consumer sales company Amond and secondary drugstore company …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
  • Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní