Budování obecně prospěšné komunity online – Bc. Lucie Benešová
Bc. Lucie Benešová
Diplomová práce
Budování obecně prospěšné komunity online
Building of non-for-profit community online
Anotace:
Komunita je jedním z koncepčních prvků NNO a jako taková by měla být v zájmu efektivity a modernizace organizace systematicky budována a využívána k dosahování strategických cílů organizace. S rozvojem nových médií a online nástrojů, které intenzivně využívá rostoucí procento populace, se tento proces přesouvá čím dál více i do prostředí webu 2.0 a social médií. Aby byla NNO schopná, komunitu směřovat …víceAbstract:
Community is one of the conceptual elements of NGO and as such it should be systematically built ans used for achieving of strategical goals and performing effective and up to date behavior. With evolution od new media and online tools consistently used by growing percentage of population the process moves towards web 2.0 and social media. NGO needs the online strategies to become part of the internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rdy7f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Analýza vlivu online marketingu na známost neziskové organizace
Vojtěch Třísko -
Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace
Eva Terazová -
Návrh na zlepšení online komunikace neziskové organizace Tichý svět.
Thao Nguyen Vo Thanh -
Online fundraisingové nástroje pro neziskové organizace
Kateřina KOŠŤÁLKOVÁ