Smrt celebrity: analýza procesu mediální konstrukce úmrtí populární osobnosti – Mgr. Martina Šimůnková
Mgr. Martina Šimůnková
Bakalářská práce
Smrt celebrity: analýza procesu mediální konstrukce úmrtí populární osobnosti
Death of Celebrity: analysis of media reprezentation
Anotace:
Práce se zaměřuje na porovnání způsobů reprezentace úmrtí tří významných osobností (Ivana Hlinky, Karla Svobody a Michaela Jacksona) v českém bulvárním (Blesk) a seriózním (Hospodářské noviny, Mladá fronta Dnes a Právo) tisku. Konkrétně pomocí obsahové analýzy ověřuje, zda obecné rozdíly pozorované mezi bulvárním a seriózním tiskem, jsou přítomny i v tomto zvoleném vzorku. Dále se také zabývá rolí …víceAbstract:
The thesis focuses on comparison of treatment of death of three well-known personalities (Ivan Hlinka, Karel Svoboda and Michael Jackson) in Czech tabloid (Blesk) and quality press (Hospodářské noviny, Mladá fronta Dnes and Právo). Particulary, the presence of general differencies between the tabloid press and the quality press in the selected sample is examined by using the content analysis. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oilxw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavel Sedláček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Bulvární versus seriózní tisk z hlediska lexikální statistiky
Miroslav PÍŠTĚK -
Specifika titulních stran českého bulvárního a seriózního denního tisku z hlediska jejich grafické podoby
Karolína POSPÍŠILOVÁ -
Analýza a porovnání britského bulvárního a seriózního tisku
Pavel REITMAIER -
Bulvární versus seriózní tisk z hlediska lexikální statistiky
Miroslav PÍŠTĚK -
Bulvární tisk v České republice
Tereza Vyžďurová -
Biblické frazeologismy v titulcích v bulvárním tisku (na bázi českého, ruského a chorvatského jazykového materiálu)
Kristýna Antlová -
Proměny českého bulvárního tisku (srovnání vybraných let)
Tereza BERÁNKOVÁ -
Dezinformace jako komunikační strategie bulvárního tisku
Lukáš Kudláček