Natívna reklama ako efektívny nástroj ambasádora značky – Bc. Petra Jeseničová
Bc. Petra Jeseničová
Diplomová práce
Natívna reklama ako efektívny nástroj ambasádora značky
Native Advertisement as an Effective Tool of Brand Ambassador
Anotace:
Diplomová práca sa venuje populárnemu trendu ostatných rokov digitálneho marketingu. Témou tejto diplomovej práce je natívna reklama ako efektívny nástroj ambasádora značky. Cieľom práce je dokázať efektivitu ambasádorky značky KetoDiet na webovej stránke Modrý koník.sk, ktorú práca dokazuje v prípadovej štúdii praktickej časti. Teoretická časť je venovaná východiskovým pojmom z marketingovo-komunikačných …víceAbstract:
Ce mémoire est consacré a une tendance actuelle dans le domaine du marketing digital. Le theme principal de ce travail est le native advertising (publicité intégrée) comme instrument efficace chez les ambassadeurs de marque. Le but de cette étude est de démontrer l'efficacité de l'ambassadrice de la marque KetoDiet sur le site internet modrykonik.sk dont nous analysons le travail dans l'étude de cas …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jeseničová, Petra. Natívna reklama ako efektívny nástroj ambasádora značky . Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing na českom a slovenskom trhu
Simona Malková