Chování spotřebitele v segmentu ECO produktů na českém trhu – Anastasiya Grygorenko
Anastasiya Grygorenko
Master's thesis
Chování spotřebitele v segmentu ECO produktů na českém trhu
Consumer behavior in the segment of ECO products on the Czech market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématikou chování českého spotřebitele v segmentu ECO produktů se zaměřením na kategorii prostředků pro úklid domácnosti. Cílem této práce bylo vyhodnotit chování spotřebitele, popsat současný rostoucí ECO trend v tomto odvětví, a na základě získaných informací navrhnout marketingovou strategii pro výrobce ECO produktů, která by mohla navýšit prodeje těchto produktů. Práce …moreAbstract:
The dissertation thesis concerns the behavior of the Czech consumer in the segment of ECO products with a focus on the category of household cleaning products. The aim of the dissertation was to evaluate the consumer behavior, describe current rising trend of ECO products in this segment and suggest a suitable marketing strategy for producers of ECO products which may help in increasing sales of ECO …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 1. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83002
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2021
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Vojtěch Buřič
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83002
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie firmy NETIO Products a.s.
Lenka Peřinová -
Návrh marketingové strategie pro ENERG-SERVIS, a.s.
Aleš Chrastina -
Marketingová strategie společnosti OKI se zaměřením na distribuci jejich produktů v České republice
Jan Denkstein -
Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů
Martin Franko -
Marketingové strategie pro “zdraví a fitness“ společnosti zaměřené na prodej suplementačních produktů fungujících na českém trhu.
Jan Sýkora -
Marketingová strategie zavedení nového výrobního sortimentu na trh
Natálie Hrdinová -
Komunikační strategie aftersales produktů a služeb v automotive
Ondrej Ondrejka -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová