Chování spotřebitele v segmentu ECO produktů na českém trhu – Anastasiya Grygorenko
Anastasiya Grygorenko
Diplomová práce
Chování spotřebitele v segmentu ECO produktů na českém trhu
Consumer behavior in the segment of ECO products on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématikou chování českého spotřebitele v segmentu ECO produktů se zaměřením na kategorii prostředků pro úklid domácnosti. Cílem této práce bylo vyhodnotit chování spotřebitele, popsat současný rostoucí ECO trend v tomto odvětví, a na základě získaných informací navrhnout marketingovou strategii pro výrobce ECO produktů, která by mohla navýšit prodeje těchto produktů. Práce …víceAbstract:
The dissertation thesis concerns the behavior of the Czech consumer in the segment of ECO products with a focus on the category of household cleaning products. The aim of the dissertation was to evaluate the consumer behavior, describe current rising trend of ECO products in this segment and suggest a suitable marketing strategy for producers of ECO products which may help in increasing sales of ECO …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83002
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Vojtěch Buřič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83002
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie firmy NETIO Products a.s.
Lenka Peřinová -
Marketingová strategie pro vybrané strategické produkty ve společnosti Palírna U Zeleného stromu a. s.
Tomáš Jahoda -
Návrh marketingové strategie pro ENERG-SERVIS, a.s.
Aleš Chrastina -
Marketingová strategie společnosti OKI se zaměřením na distribuci jejich produktů v České republice
Jan Denkstein -
Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů
Martin Franko -
Marketingové strategie pro “zdraví a fitness“ společnosti zaměřené na prodej suplementačních produktů fungujících na českém trhu.
Jan Sýkora -
Marketingová strategie zavedení nového výrobního sortimentu na trh
Natálie Hrdinová -
Komunikační strategie aftersales produktů a služeb v automotive
Ondrej Ondrejka