Obhajoba absolventské role - Terézie z Ávily (Hrad v nitru) – Petra Benediktyová
Petra Benediktyová
Master's thesis
Obhajoba absolventské role - Terézie z Ávily (Hrad v nitru)
Written defence of the graduation role of Teresa of Avila (The Interior Castle)
Anotácia:
Moje reflexe absolventské sezóny 2021-2022 společně s reflexí absolventského výkonu se zabývá popisem průběhu zkoušení inscenací v Divadle na Orlí. Především se zaměřuje na roli Terezie z Ávily z inscenace Hrad v Nitru, která stala mojí absolventskou.Abstract:
My reflection on the 2021-2022 graduation season, together with a reflection on the graduation performance, deals with the description of the rehearsal process of the productions at Theatre on Orlí street. In particular, it focuses on the role of Teresa of Ávila from the production of Hrad v Nitru, which became my graduation role.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2023
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/z6z8w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2023
- Vedúci: doc. MgA. Michal Zetel, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Sylva Talpová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/z6z8w/
Janáček Academy of Performing Arts
Theatre FacultyMaster programme / odbor:
Dramatic Arts / Musical Acting
Práce na příbuzné téma
-
Modlitba u Terezie od Ježíše, Terezie od Dítěte Ježíše a Terezie Benedikty od Kříže
Lukáš MATÝSEK -
Chudoba u sv. Terezie z Ávily a sv. Jana od Kříže
Lenka Hassanin -
Ctnosti svaté Terezie z Avily
Zdeňka KONEČNÁ -
Temná noc u Terezie z Avily a Matky Terezy - Vybrané impulsy
Eva ŠIŠMOVÁ -
Obhajoba absolventské role: Terezie (Hrad v nitru)
Eliška Horňáková -
Modlitba ve východní tradici podle Teofana Zatvornika ve srovnání s modlitbou sr. Terezie z Avily
Vladimír Jesenský -
Analýza hymnu Nada te turbe svaté Terezie z Ávily
Jitka Říhová -
Working with Actors During Rehearsal Process
RAN JIAO