Vliv vzhledu prodejny IKEA na nákupní chování zákazníků – Pavel ŠTURSA
Pavel ŠTURSA
Bachelor's thesis
Vliv vzhledu prodejny IKEA na nákupní chování zákazníků
The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior
Abstract:
In the bachelor thesis I deal with how the appearance of stores, shops and other places used for selling affect the customers{\crq} shopping behavior. The theoretical part is divided into three parts. In the first part, there are factors influencing customers to visit a certain store, in particular, what contributes to the relationships between customers and particular shops. The second part describes …moreAbstract:
V bakalářské práci se zabývám tím, jakým způsobem může vzhled prodejen, obchodů i dalších prostor určených k prodeji zboží ovlivnit nákupní chování zákazníků. Teoretická část je rozdělena na tři části. V první části jsou uvedeny faktory, které ovlivňují zákazníky k samotné návštěvě prodejny, zejména pak, co všechno přispívá ke vztahu, který má zákazník s konkrétním obchodem. V druhé části je popsán …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2009
Accessible from:: 13. 5. 2009
Identifier:
11259
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTURSA, Pavel. Vliv vzhledu prodejny IKEA na nákupní chování zákazníků. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Customer experience
Andrea Brayerová -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Customer Experience
Matej Sršeň -
Customer experience (CX) in services
Clintu Victor -
Customer experience (CX) in services
Olha Hodunova -
Customer experience
Zuzana Koperdáková -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira