Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměr – Michal ELHOTA
Michal ELHOTA
Bakalářská práce
Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměr
Crowdfunding and its usage for a specific purpose
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměr" analyzuje vybrané crowdfundingové kampaně, jejichž autory jsou osobnosti podnikající prostřednictvím video platformy YouTube. V úvodní části práce jsou charakterizovány pojmy související s problematikou crowdfundingu. Následující kapitoly detailně popisují princip tvorby typické crowdfundingové kampaně na bázi odměn, definici …víceAbstract:
The Bachelor thesis on "Crowdfunding and its use for a specific purpose" analyses selected crowdfunding campaigns by personalities doing business through the YouTube video platform. In the introductory part of the thesis are characterized concepts related to crowdfunding issues. The following chapters describe in detail the principle of creating a typical reward-based crowdfunding campaign, the definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petra Taušl Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ELHOTA, Michal. Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměr. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Crowdfundingová kampaň jako fundraisingová platforma, s aplikací na hudební scénu
Ellen Venkrbcová -
Projekty na podporu kultury z hlediska kategorie symbolického kapitálu (na materiálu projektu na podporu městské kultury BU2R - projekt Budvaru)
Markéta KOŠAŘOVÁ -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková -
Komparace videokanálů z oblasti Dark Tourismu na YouTube
Barbora Bäumlová -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan -
The Language of Commentary Channels on YouTube
Bára Chajlazová -
Automatische ondertiteling op YouTube. Een onderzoek naar de accuraatheid van de automatische ondertitels bij de video’s van de Universiteit van Nederland en Vlaanderen
Veronika Holáčiková