Vinařství v kontextu novely zákona o vinohradnictví a vinařství – Bc. Aneta Frausová
Bc. Aneta Frausová
Diplomová práce
Vinařství v kontextu novely zákona o vinohradnictví a vinařství
Viticulture in the context of the amendment to the Act on viticulture
Anotace:
Frausová A. Vinařství v kontextu novely zákona o vinohradnictví a vinařství. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Diplomová práce se zabývá vinařstvím v kontextu novely zákona o vinohradnictví a vinařství. Cílem diplomové práce byla formulace návrhů a doporučení strategických alternativ pro tuzemské vinaře v souvislosti se zmíněnou novelou zákona o vinohradnictví a vinařství. V …víceAbstract:
Frausová A. Viticulture in the context of the amendment to the Act on viticulture. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019.The diploma thesis deals with viticulture in the context of the amendment to the Act on viticulture. The aim of the thesis was to formulate proposals and recommendations for strategic alternatives for domestic winemakers in connection with the aforementioned amendment to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
- Oponent: Sylvie Formánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Globální leadership
Práce na příbuzné téma
-
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Návrh obchodní strategie firmy Autoelektrik spol. s r.o.
Milan Závodník -
Návrh na zlepšení obchodní strategie dopravní firmy
Hana Plzáková -
Obchodní strategie a její uplatnění v praxi rodinné firmy
Lucie Bajerová -
Analýza business development strategie a její vliv na cenu akcií
Jan ZEMAN -
Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky
Dominika Vodičková -
Analýza vybrané obchodní strategie na komoditním trhu
Jan Borcovan