Řízení vztahů se zákazníky v průmyslovém podniku – Žaneta Kotalová
Žaneta Kotalová
Diplomová práce
Řízení vztahů se zákazníky v průmyslovém podniku
Customer Relationship Management in Industrial Company
Anotace:
Ve své diplomové práci se budu věnovat problematice řízení vztahu se zákazníky v organizaci ČEZ Zákaznické služby, s. r. o., která je součástí koncernu řízeného společností ČEZ, a. s. Na základě teoretických poznatků, jak si udržet zákazníky a praktické analýze, řízení vztahů se zákazníky ve společnosti, bude navrženo další možné řešení, jak zlepšit utužení vztahu se zákazníky. Nedílnou součástí bude …víceAbstract:
In my master’s project I will discuss the issue of customer relationship management in the organization ČEZ Customer Services, Ltd., which is part of the group controlled by ČEZ. Based on theoretical knowledge on how to keep customers and practical analysis of customer relationship management in the company will be suggested another possible solutions to improve to a closer relationship with customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/108994
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Iveta Vozňáková
- Oponent: Jana Drbalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTALOVÁ, Žaneta. \textit{Řízení vztahů se zákazníky v průmyslovém podniku}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/0wqygc/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza systému řízení vztahů se zákazníky a spokojenost zákazníků ve
Barbora Spurná -
Spokojenost zákazníků se službami České pošty
Jana ŠEBKOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami vybrané provozovny McDonald's
Natálie KARDOŠOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu
Zuzana Slámová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Spokojenost zákazníků se službami vybraného fitness centra
Marta Javorová -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova