Eliška VRBOVÁ
Bachelor's thesis
Školní zralost z hledisk amatematiy
School maturity of a child from aspect of mathematics
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Školní zralost z hlediska matematiky, se zabývám v teoretické části školní zralostí, školní připraveností a oblastmi, které k posouzení školní zralostí musíme brát v potaz. Jedná se o fyzickou, psychickou a sociálně emoční zralost. Dále jsem se zaměřila na aspekty školní zralosti z hlediska matematiky. V metodologické části je popsáno 11 úkolů, kdy každý byl zaměřený na jinou …moreAbstract:
In the theoretical part of this bachelor's degree work, I am looking into school maturity, school readiness and spheres, which must be consider in the final evaluation. It is a consideration of physical, psychological and socialy emotional maturity. Furthermore, I have focused on aspects of school readiness from mathematical view. The methodological part describes eleven tasks, every single one of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Šárka Pěchoučková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VRBOVÁ, Eliška. Školní zralost z hledisk amatematiy. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Theses on a related topic
-
Hry a činnosti k rozvíjení orientace v rovině a v prostoru u předškoláka
Zdeňka Klementová -
Rozvíjení předmatematických představ v předškolním věku ve spojení s pohybem se zaměřením na oblast orientace v prostoru
Eva ROTHOVÁ -
Orientace v rovině a prostoru u čtyřletých dětí
Monika KOZLOVÁ -
Schopnost dětí v mateřské škole orientovat se v prostoru
Anna ŠINDELÁŘOVÁ -
Rozvoj orientace v prostoru a čase u dětí předškolního věku ve speciálních mateřských školách
Anna KŘEPELKOVÁ -
Rozvíjení orientace v prostoru u dětí předškolního věku prostřednictvím práce s mapou
Jarmila ZOUHAROVÁ -
Organizace pracovních úkonů a orientace v prostoru z perspektivy nevidomých
Jana Musilová -
Výuka klasického tance upravená a aplikovná na dívčí třídu VII. ročníku taneční konzervatoře v Brně se zaměřením na uvědomění si sama sebe ke kolektivu a orientaci v prostoru.
Barbora Musilová