Využití marketingu pro zvyšování zisku AGER, spol. s r.o. – Ing. Miroslav Krček
Ing. Miroslav Krček
Bachelor's thesis
Využití marketingu pro zvyšování zisku AGER, spol. s r.o.
Application of marketing to increase the profitability of the Company AGER, spol. s r.o.
Abstract:
ANOTACE Autor: Miroslav Krček Název: Využití marketingu pro zvyšování zisku firmy AGER, spol. s r.o. Předmětem této práce je „Využití marketingu pro zvyšování zisku firmy AGER, spol. s r.o.“. Na základě strategického plánování, strategického marketingu a výsledků jednotlivých analýz je koncipována konstrukce marketingového mixu, včetně stanovení marketingové strategie k její aplikaci.Abstract:
ANOTATION Author: Miroslav Krček Topic: Application of marketing to increase the profitability of the Company AGER, inc. This thesis elaborates "The applicaton of marketing to increase the profitability of the company AGER inc." The structure of a marketing blend including determination of marketing strategy for its application has been outlined on the basis of strategic planning, strategic marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/vo9d4/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Michal Havránek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketing hotelových řetězců - Hotel Golden Key
Anna Smrčková -
Analýza marketingového mixu - případová studie
Zdeněk Kuneš -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses
Romana Jechová -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal -
Význam strategického plánování a strategických dokumentů jako nástroj regionálního rozvoje
Michaela Malíková