Využití marketingu pro zvyšování zisku AGER, spol. s r.o. – Ing. Miroslav Krček
Ing. Miroslav Krček
Bakalářská práce
Využití marketingu pro zvyšování zisku AGER, spol. s r.o.
Application of marketing to increase the profitability of the Company AGER, spol. s r.o.
Anotace:
ANOTACE Autor: Miroslav Krček Název: Využití marketingu pro zvyšování zisku firmy AGER, spol. s r.o. Předmětem této práce je „Využití marketingu pro zvyšování zisku firmy AGER, spol. s r.o.“. Na základě strategického plánování, strategického marketingu a výsledků jednotlivých analýz je koncipována konstrukce marketingového mixu, včetně stanovení marketingové strategie k její aplikaci.Abstract:
ANOTATION Author: Miroslav Krček Topic: Application of marketing to increase the profitability of the Company AGER, inc. This thesis elaborates "The applicaton of marketing to increase the profitability of the company AGER inc." The structure of a marketing blend including determination of marketing strategy for its application has been outlined on the basis of strategic planning, strategic marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/vo9d4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Michal Havránek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketing hotelových řetězců - Hotel Golden Key
Anna Smrčková -
Analýza marketingového mixu - případová studie
Zdeněk Kuneš -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses
Romana Jechová -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal -
Význam strategického plánování a strategických dokumentů jako nástroj regionálního rozvoje
Michaela Malíková