Jan Venglář
Bachelor's thesis
Asertivita v obchodním jednání
Assertiveness in business negotiation
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je asertivní komunikace v obchodním jednání. V teoretické části práce jsou definovány klíčové pojmy související s mezilidskou komunikací, především se jedná o asertivní přístupy, postoje a způsoby komunikace. Je zároveň definován protipól asertivního způsobu komunikace, tedy způsob neasertivní, u kterého jsou vysvětleny jeho rozdílné znaky. Pro praktickou část …moreAbstract:
The main topic of the work is assertive communication in business negotiations. The theoretical part explains the key concepts related to interpersonal communication. An assertive approach, attitude and way of communication are defined. At the same time, the opposite of the assertive method of communication is defined, consequently the non-assertive method, in which its different features are explained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/cxdkt/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Daniela Červenclová
- Reader: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Vliv kulturních specifik na mezinárodní obchodní jednání. Čínské obchodní jednání
Jitka Odehnalová -
Obchodní jednání ve společnosti TOS VARNSDORF, a. s.
Petra HANOUSKOVÁ -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Nikola Pikhartová -
Kulturní zvyklosti Indie a jejich vliv na obchodní jednání
Tereza Kazimourová -
Návrh motivačního programu pro obchodní zástupce v pojišťovnictví
Dana Ševčíková -
Asertivita jako prostředek efektivní komunikace na pracovišti
Lucie Mičková -
Aspekty sociální komunikace s klienty v krizových situacích
Milena DIVIŠOVÁ