Jan Venglář
Bakalářská práce
Asertivita v obchodním jednání
Assertiveness in business negotiation
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je asertivní komunikace v obchodním jednání. V teoretické části práce jsou definovány klíčové pojmy související s mezilidskou komunikací, především se jedná o asertivní přístupy, postoje a způsoby komunikace. Je zároveň definován protipól asertivního způsobu komunikace, tedy způsob neasertivní, u kterého jsou vysvětleny jeho rozdílné znaky. Pro praktickou část …víceAbstract:
The main topic of the work is assertive communication in business negotiations. The theoretical part explains the key concepts related to interpersonal communication. An assertive approach, attitude and way of communication are defined. At the same time, the opposite of the assertive method of communication is defined, consequently the non-assertive method, in which its different features are explained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/cxdkt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Daniela Červenclová
- Oponent: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv kulturních specifik na mezinárodní obchodní jednání. Čínské obchodní jednání
Jitka Odehnalová -
Obchodní jednání ve společnosti TOS VARNSDORF, a. s.
Petra HANOUSKOVÁ -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Nikola Pikhartová -
Kulturní zvyklosti Indie a jejich vliv na obchodní jednání
Tereza Kazimourová -
Návrh motivačního programu pro obchodní zástupce v pojišťovnictví
Dana Ševčíková -
Asertivita jako prostředek efektivní komunikace na pracovišti
Lucie Mičková -
Aspekty sociální komunikace s klienty v krizových situacích
Milena DIVIŠOVÁ