Identifikace a vzdělávání nadaných dětí – Kristýna HEPPLEROVÁ
Kristýna HEPPLEROVÁ
Bakalářská práce
Identifikace a vzdělávání nadaných dětí
The identification and education of gifted children
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice nadaných dětí v procesu identifikace a vzdělávání. Práce objasňuje základní terminologii související s nadáním. Charakterizuje možnosti vyhledávání a identifikování nadaného jedince. Dále se věnuje otázce výchovy a vzdělávání těchto dětí. V praktické části je zvolen kvalitativní výzkum, a to ve formě případových studií vybraných nadaných žáků na prvním stupni …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with problems of gifted children in the process of identification and education. The work explains the basic terminology associated with talent. It characterizes the possibilities of searching and identifying of the gifted individual. It also deals with the education and training of these children. In the practical part, it is chosen a qualitative research in the form of case …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marcela Musilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEPPLEROVÁ, Kristýna. Identifikace a vzdělávání nadaných dětí. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod prvotní identifikace a opatření nadaných žáků
Elena Coufalová -
Identifikace nadaného žáka v biologii a adaptace edukačního procesu
Markéta KRÁLOVÁ -
Identifikace strategií výchovy a vzdělávání nadaných žáků
Monika Gottvaldová -
Identifikace nadání učitelem v základní umělecké škole
Anna Černíková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Identifikace nadaného žáka na základní škole
Michaela SKŘÍŽALOVÁ -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová
Název
Vložil
Vloženo
Práva