Alex Machala

Bakalářská práce

Lokalizace výdejního místa na prodejní ploše a její vliv na míru impulzivních nákupů

Localization of Pickup Points on the Sales Floor and Their Impact on the Rate of Impulse Purchases
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá službou BOPS (z anglického „Buy Online, Pickup-in-Store“, v překladu „koupit online, vyzvednou na prodejně“) a zákaznickým chováním v momentě vyzvednutí objednávky na prodejně. Cílem této práce je zhodnotit vliv po-lohy výdejního místa na impulzivní nákupy při vyzvednutí objednávky. Tento vliv je vyhodnocen na základě zkoumání změny míry impulzivních nákupů při přesunu …více
Abstract:
This bachelor thesis explores the "Buy Online, Pickup-in-Store" (BOPS) service and customer behavior at the moment of order collection in-store. The objective of this study is to assess the impact of the location of the pickup point on impulse purchases during order collection. This impact is evaluated based on an analysis of changes in the rate of impulse purchases when relocating the pickup point …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92679