Osobnostní a sociální výchova v základním vzdělávání – Mgr. Zuzana Šolcová
Mgr. Zuzana Šolcová
Bakalářská práce
Osobnostní a sociální výchova v základním vzdělávání
Personal and Social Education in Elementary Education
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Osobnostní a sociální výchova v základním vzdělávání. Osobnostní a sociální výchova je průřezovým tématem rámcových vzdělávacích programů. Cílem bylo popsat, jak funguje a realizuje se osobnostní a sociální výchova na základních školách, jak je zakomponována v rámcových vzdělávacích programech a jiných školských dokumentech a jak je popsána v odborných publikacích. Zřetel …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the issue of Personal and social education at primary education. Personal and social education is cross - cuttion issue of the general educational programes. The goal of this study is to describe function and realization of personality and soical education at basic school, how this education is comprehended in another school papers and how is described in specialized publication …víceKlíčová slova
Rámcový vzdělávací program Školní vzdělávací program osobnost rozvoj osobnosti Osobnostní a sociální výchova průřezová témata klíčové kompetence the general educational program school educational program personality personal expansion Personal and social education cross cutting issue key competence
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aw467/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Školní vzdělávací program Základní škola speciální Jihlava
Kateřina Havlíková -
Dramatická výchova a Rámcový vzdělávací program
Sylvie VÍCHOVÁ -
Problematika a rozvoj komunikačních dovedností u dětí předškolního věku v návaznosti na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Eliška SKÁCELOVÁ -
Rozvoj komunikativní kompetence dítěte předškolního věku v návaznosti na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Tereza KOUDELNÁ -
A Contemporary Investigation into the Social Memory of the Transatlantic Slave trade and its Impact on Slave Descendants’ Everyday Experiences in Southwest Cameroon and the Cross River State Nigeria
Maurine Ekun Nyok -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková