Bc. Gabriela Streitová

Master's thesis

Su alcune caratteristiche linguistiche delle pubblicità dei prodotti cosmetici per uomo e per donna

About Some Linguistic Characteristics of the Advertising of Cosmetics Products for Men and for Women
Abstract:
The aim of the first part of the work is to summarize morfosyntactic, linguistic and rhetorical characteristics which may occur in the advertising texts. The second part examines texts of the particular advertisements of the cosmetic products for men and for women. The purpose of the work is to define which characteristics are present in texts quite often and which only rarely or never. The work wants …viac
Abstract:
Cílem první části této práce je shrnout morfosyntaktické, jazykové a rétorické vlastnosti, které se mohou vyskytovat v reklamních textech. Druhá část studuje texty konkrétních reklam na kosmetické přípravky pro muže a pro ženy. Celá práce se snaží určit, které vlastnosti se v reklamních textech objevují často a které pouze ojediněle či vůbec. Dále práce srovnává texty reklam primárně určených pro muže …viac
 
 
Jazyk práce: Italian
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
  • Vedúci: PhDr. Jan Pavlík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta