Su alcune caratteristiche linguistiche delle pubblicità dei prodotti cosmetici per uomo e per donna – Bc. Gabriela Streitová
Bc. Gabriela Streitová
Diplomová práce
Su alcune caratteristiche linguistiche delle pubblicità dei prodotti cosmetici per uomo e per donna
About Some Linguistic Characteristics of the Advertising of Cosmetics Products for Men and for Women
Abstract:
The aim of the first part of the work is to summarize morfosyntactic, linguistic and rhetorical characteristics which may occur in the advertising texts. The second part examines texts of the particular advertisements of the cosmetic products for men and for women. The purpose of the work is to define which characteristics are present in texts quite often and which only rarely or never. The work wants …víceAbstract:
Cílem první části této práce je shrnout morfosyntaktické, jazykové a rétorické vlastnosti, které se mohou vyskytovat v reklamních textech. Druhá část studuje texty konkrétních reklam na kosmetické přípravky pro muže a pro ženy. Celá práce se snaží určit, které vlastnosti se v reklamních textech objevují často a které pouze ojediněle či vůbec. Dále práce srovnává texty reklam primárně určených pro muže …více
Jazyk práce: italština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oeklj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
- Vedoucí: PhDr. Jan Pavlík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STREITOVÁ, Gabriela. \textit{Su alcune caratteristiche linguistiche delle pubblicità dei prodotti cosmetici per uomo e per donna}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/0x2bxi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Italský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Su alcune caratteristiche linguistiche delle pubblicità dei prodotti cosmetici per uomo e per donna
Gabriela Streitová -
Don Quijote dětem a mládeži - vybrané jazykové vlastnosti současných literárních adaptací
Anežka KOLČÁRKOVÁ -
Jazykové vlastnosti vybraných administrativních textů
Kateřina RICHTEROVÁ -
Textové vlastnosti vybraných motivů v knihách Lenky Lanczové
Eva KOHOUTKOVÁ -
Extrakce a konstrukce atributů charakterizujících vlastnosti studenta
Martina Durkošová -
Vnímání žádoucích a nežádoucích osobnostních vlastností lektora anglického jazyka
Veronika Hájková -
Vlastnosti a dovednosti manažerů
Andrea HLADÍLKOVÁ -
The effect of cosmetic products packaging on consumer choice
Pavlína Štěchová