Martina Mackovjaková

Bakalářská práce

Tvorba event marketingovej kampane

Tvorba event marketingové kampaně
Anotace:
Tématem této práce je event marketing a jejím hlavním cílem je vytvoření event marketingové kampaně. Teoretická část je věnována terminologii z oblasti event marketingu. Je v ní definován a charakterizován pojem event marketing, je představena konkrétní typologie event marketingu a také je popisováno marketingové plánování a samotný proces plánování a tvorby event marketingové kampaně, který sestává …více
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is event marketing and this study aims to develop the event marketing campaign. The theoretical part is mainly devoted to the terminology of event marketing. Furthermore, there is defined and characterized the concept of the event marketing, a specific typology of event marketing and there is presented marketing planning and the process of planning and creating an …více
Abstract:
Témou tejto bakalárskej práce je event marketing a jej hlavným cieľom je vytvorenie event marketingovej kampane. Teoretická časť je venovaná terminológii z oblasti event marketingu. Je v nej definovaný a charakterizovaný pojem event marketing, je predstavená konkrétna typológia event marketingu a tiež je popisované marketingové plánovanie a samotný proces plánovania a tvorby event marketingovej kampane …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Olga Horová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77113

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management