Malé a střední podnikání a jejich perspektivy v Republice Kazachstán – Ildana Nassybulina
Ildana Nassybulina
Bakalářská práce
Malé a střední podnikání a jejich perspektivy v Republice Kazachstán
Small and medium business and their prospects in the Republic of Kazakhstan
Anotace:
Bakalářská práce „Malé a střední podnikání a jejich perspektivy v Republice Kazachstán“ pojednává o vývoji malého a středního podnikání v Republice Kazachstán, jejich roli v hospodářské modernizaci a o pozici malého a středního podnikání v ekonomice Republiky Kazachstán. Cílem bakalářské práce bylo hodnocení současného stavu rozvoje malých a středních podniků (analýza současného stavu malého a středního …víceAbstract:
Bachelor thesis "Small and medium business and their prospects in the Republic of Kazakhstan" it was about the development of small and medium business in the Republic of Kazakhstan, their role in economic modernization and the place of small and medium business in the economy of the Republic of Kazakhstan. The aim of this work was the evaluation of the current state of development of small and medium …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jaroslav Homolka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva